barbaraaanhetreizen.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Barbara

Reacties

Reacties

Ineke M

Hoi Lieverd!
Wat spannend weer allemaal joh!!!

Ik ben bang dat we het zondag niet redden om naar Metz te gaan, dus zal je niet meer zien voor die tijd.

Daarom wens ik je alvast een hele goede reis met héél veel plezier. Ik ga je zeker volgen en zie al uit naar je eerste verhaal, want je kan zo leuk schrijven! :-)

En als je terug bent kom je maar snel bij ons langs... onze kleine bewonderen, want die is dan al geboren. Wij houden jou ook op de hoogte!

Heel veel liefs en een dikke KUS van Ineke

Barbaraaaatje

Haaaaaa Ineke, bedankt voor je berichtje en geniet van je zwangerschap. Als ik terug kom in NL kom ik zeker jullie kleine bewonderen, leuk vooruitzicht.

Dikke kuzzz voor jou

x

Gerbrand en Tineke

Hoi Barbara,
Nou, je site staat bij de favorieten. We reizen met je mee.
Leuk dat je deze site hebt, kunnen we meegenieten van even wat anders dan de sleur van elke dag in dit landje.
groetjes,

Sandra

Hoi lieverd,

Over zo'n 5,5 uur kom ik je oppikken en breng ik je, zoals goede gewoonte :-), naar Schiphol. Een barre wintertocht voordat je van de zon kan genieten, het contrast van vertrek en aankomst kan niet groter! Wat zou het zijn, zo'n 35 graden verschil!?

Maar waarom vertrek je eigenlijk altijd op van die onmogelijke tijden!? Maar vooruit, voor jou kom ik mijn warme bedje uit lieverd! Of is het voor dat gebakje dat we altijd nog even eten op Schiphol? Mmm... beide hoor!

Langs deze weg alvast héél véél plezier, zon en genot toegewenst!

Dikke kus!

Keesje

Wat hoor ik nou? Die meid waar je me weer hebt gedropt zegt dat ze je naar Schiphol gaat brengen?
Ik vond het al raar dat je me weer hebt weggebracht!

Nou lief baasje van me, je mag van je welverdiende reis gaan genieten hoor! Ik vermaak me wel! Ik heb een hele beklede trap die ik kaal kan gaan plukken, kattensnoepjes, een kroelmaatje en heel veel luierplekjes hier!

En oja, ik heb bij jou nog nooit een boom in huis gezien, dus dat mens is vast gek hoor, ze heeft een hele grote spar in huis waar allemaal dingen in hangen!! Die staat in een bak met water... En dat is me lekker, zo'n extra drinkbakje met boomwater speciaal voor mij :-)

Als je terugkomt, nemen wij dan ook zo'n boom? Dan zal ik héél lief zijn!

Kopjes van je lieve Keesje

Joke

Ha Bar
Ik werd vanmorgen rond 8.30 u. wakker en moest meteen aan je denken.
Na een paar schietgebedjes gisterenavond, dat alles maar goed zou verlopen ben ik lekker ingeslapen.
Gelukkig bleek je al op Schiphol aangekomen te zijn pfffffff!

Nu zit je in het vliegtuig en zal er een behoorlijke last van je af gevallen zijn, je reis is begonnen.
Ik verheug mij nu al op je reisverslagen.

En Keesje heeft een top onderkomen met prima personeel!

Liefs uit Alblasserdam!

dora

hoi bar

ik zie dat alles goed gaat je je het lekker naar je zin heb je heb al mooie verhalen geschreven ik heb ze net gelezen ook je foto's zijn prachtig.


o ja ik heb vrijdag de 21 januari gesprek bij action voor
werk hopen dat het wat wordt .


ik blijf je lekker volgen ik vindt het toppie wat je doet..


gr dora xxx

Johan de Bie

Hai Babs, Ik was je niet vergeten, maar ook zonder werk is het druk, druk, druk. Vandaag voor het eerst ingelogd en dat heb ik geweten. Bijlezen kost me een middag. Ik ga je nu wekelijks volgen en berichten vanuit Ridderkerk.
Voor nu groetjes en let goed op jezef (ik moet gaan koken :-) )
Johan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!