barbaraaanhetreizen.reismee.nl

Nederland ;-) Gelukkig is het zomer! Het terugkomen valt allemaal best mee hi hi

Hallo allemaal,

Terug in Nederland, gelukkig is het zomer, dus het valt allemaal best wel mee!

Genoten van Singapore, prachtige stad. De tijd ging snel en de lange vlucht terug naar NL is mij meegevallen, omdat het steeds in kleine stukjes gehakt werd. Vliegen met Emirates is een aanrader. Luxe, prachtig uitziend personeel met hoedjes en sluier, eten goed en in overvloedenwat ik echt heel mooi vond, was de sterrenhemel op het plafond in het vliegtuig. Gezellig en rustgevend om naar te kijken. Nog nooit gezien. Veel films gekeken en slapen lukte niet echt. Totaal over ruim 24 uur2 uurtjes geslapen. De eerste vlucht van Singapore naar Colombo (tussenstop) was een zware met veel turbulentie. Een joekel van een Boeing 747 en dan turbulentie, het hele vliegtuig schokte heen en weer en de koffercomponenten vlogen open door het turbulentie-geweld. De piloot vertelde rustig dat de weersomstandigheden een beetje veranderd waren en dat we last van turbulentie zouden hebben, wat wij natuurlijk al lang gevoeld hadden. Zo nu en dan wat zweet op mijn voorhoofd, ik ben niet echt gek op turbulentie. Maar het kwam natuurlijk goed. Tussenstop in Colombo, maar ik mocht in het vliegtuig blijven zitten, er kwamen nieuwe gasten bij in het vliegtuig. Daarna doorvliegen naar Dubai. Inmiddels was het daar al vroeg in de ochtend en de v lucht was prachtig over de woestijn. Kreeg best zin om ook even Dubai te gaan verkennen. Ging alleen niet, want ik had maar ruim 2 uurtjes de tijd en die tijd had ik nodig om van terminal te verplaatsen, opnieuw te boarden enz. enz. Ging heel vlug allemaal. Vlucht van Dubai, rechtstreeks, naar Amsterdam verliep prima. Kleine vertraging en mijn zware backpack was netjes aanwezig. Altijd fijn! Toch wel emotineel om door de slurf te lopen en richting paspoortcontrole en daarna baggage ... traantjes .. Terug in NL.

Warm warm welkom in NL!! Heerlijk om familie en vrienden te zien. Lang geleden.

Druk druk .. terug in NL. Kletsen hier, kletsen daar en mijn tijdsgevoel is compleet in de war, ik loop ongeveer 3 uur achter .... het is steeds veel later, maar ik denk dat het veel vroeger is. Raar gebeuren, want in Azie was het 6 uur later. De dagen vliegen voorbij en zelfs gisteren naar het strand geweest met Banaheetje Compleetje. Zomergevoel en vakantiegevoel, een ondergaande zon .. voetjes in het zand. Het maakt het terugkomen een stuk aangenamer.

Ik ben blij, happy, straal en voel mij niet onrustig. Het reizen heeft mij goed gedaan. Ik kan eindelijk eens nagenieten van mijn reis en niet gelijk in het drukke bedrijfsleventje terug komen, maar de tijd voor mijzelf nog even aanhouden.

Ga vandaag de tijd nemen om even te reorganiseren, overal ligt iets, doosjes hier, kleding daar en kleding hier. Ben amper thuis (bij Sandra) geweest, druk met contactjes .. haaaaa. Ga een muziekje opzetten van Bali en eens mijn spullen opruimen en reorganiseren.

Nogmaals bedankt voor jullie lieve reakties tijdens mijn reizen!!!

Een dikke warme knuffel van een hele gelukkige Barbara ;-)

xxx

Reacties

Reacties

Tina

Welcome back!! Hoop je snel te zien! xx

Ineke, Berry en Jens

Welkom terug in Nederland!!!
En zo druk alweer.... toch fijn om te weten dat je niet vergeten bent hé! ;-)

Geniet nog maar even lekker na... en kom gerust eens gezellig langs als je tijd over hebt! :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!