barbaraaanhetreizen.reismee.nl

Singapore dag 3 -- nog een paar uur in Singapore en dan vliegen naar NL hi hi

Haaa de ha,

Ooohhhh mijn laatste uren in Singapore en dan is het tijd om naar het vliegveld te gaan. Had net geprobeerd om wat foto's van mijzelf, jawel Barbara, erop te zetten, maar internet blokkeert mijn USB steeds. Ik denk dat gisteren een virus op mijn USB is gekomen. Rot internet ook af en toe. Cybergekken!! Verzieken vaak je foto's enzo ... Zo dat is eruit! Heel de reis geen virussen .. en mijn laatste dag wel. Zal de virus dus in NL om zeep moeten helpen ...

Wat heb ik een prachtige tijd achter de rug!! De meest mooie ervaring in mijn leven. Een half jaar reizen. Totale vrijheid. Heb zo veel nieuwe mensen leren kennen tijdens mijn reizen. Ook veel lange ontmoetingen. Telkens als ik een nieuw land in ging, ontmoette ik heel snel al leuke andere backpackers. Op Bangladesh na, dat was even andere koek. Eerst gezellig met Helen, in Myanmar gelijk lang reisgezelschap met Roma en mijn lieve 2 italiaanse vriendjes die mij zo enorm aan het lachen hebben gekregen. Ik heb nog nooit zo veel gelachen met die 2 leuke italianen. Iedere dag liepen de tranen van het lachen over mijn wangen. Wat goed om weer LOL te hebben en te lachen, vooral na een aantal zware jaren ... door werk ... Okeeee, toen Indonesie, Medan. Drie weken totaal reizen met Muni en Nicolas. Heel gezellig en vooral heel relaxed met hun. Toen was het tijd voor Sulawesi, Gaelle kwam op mijn pad, de francaise en tegelijk Dale en Darryl, waar ik mee verder ben gaan reizen. Er kwam een nieuwe francaise erbij, Delphine. Prachtige lange tijd met hun gereisd. En dan zullen we het maar niet hebben over al mijn andere ontmoetingen. Te veel om op te noemen, maar zal ook deze nooit vergeten. Ben amper alleen geweest tijdens mijn reizen en toen ik daar even behoefte aan had op de Gili eilanden lukte dat amper .. ha ha .. ik was een boek aan het lezen en kreeg de opmerking: je zit nu al 3 dagen met een boek in je handen in je overheerlijke loungestoel aan de zee.. maar kom gezellig bij ons zitten. En zo was ik opeens in gezelschap van Australiers. Ooooohhhhh en mijn aanbod van mijn 2 zeilvriendjes op Flores: Bar ga je mee met ons naar Australie?? Gezellig!!! Ik antwoordde NEE, ik ga naar Sulawesi toe, daar wil ik absoluut heen .... God wat had ik dat graag willen doen, maar had te veel tijd gekost en Australie is peperduur.

Mijn reis samenvattend in wat kreten!

Thailand met Helen - Eindelijk met mijn vriendinnetje reizen. Vertrouwd en heel gezellig. Dat kunnen wij goed samen ;-)

Bangladesh - Zwaar, erg zwaar. Alleen! Familiebanden openen mijn ogen. Les geven is leuk, nieuwe ontdekking

Thailand - I love Bangkok, wereldstad nummer 1 ... thuis komen ... voelt altijd goed ...

Myanmar - Land of the smiles: meest lieve local mensen. Ik leer weer lachen door de Italianen

Thailand strand zuiden - Eerst weer Bangkok ;-) daar ben ik weer. Ko Lipe: mooiste strand, mooiste zonsondergangen ...

Sumatra - Jungle jungle prachtige natuur, zwaar reizen. Mannen/gidsen zijn stront vervelend. Bottenceremonie: levenservaring .. indrukwekkend ...

Lombok-Flores - zon zee strand, relaxing. Ga je mee naar Australie? oooohhhhh

Sulawesi - prachtig, bijzonder, het mooiste deel van Indonesie. Verliefd op Sulawesi. Natuur, cultuur, tradities. Ik houd nu erg van de BUFFELO ... Begrafenis-ceremonie: van slag, onder in de indruk en weer een levenservaring ... 2 dagen van de kaart ha ha ;-)

Bali - Ontwaken. Leerschool!!! Plannen en een doel, jippie! Weer verliefd, jawel op Ubud.

Singapore - Had geen zin om te gaan, maar het is een wereldstad, erg mooi en schoon. Toch genoten. Maar Bangkok blijft 1, hiiiiiiiiiiii.

Nederland: ik kom er aan!!!!

Dank je wel voor jullie lieve reakties, iedere keer weer een mooie glimlach als ik de stukjes/reakties ging lezen. Voor mij heel fijn om te schrijven, de indrukken digitaal op papier te zetten. Verwerking! En heel leuk naslagwerk natuurlijk.

Ga stoppen, tijd tikt voorbij ... Moet zo naar het vliegveld en nog eten en inpakken. Het is hier nu al 19.20 en moet om 22.00 naar het vliegveld toe ...

Wat een reis, wat een ervaring, zo dankbaar en zoooooooooo HAPPY

Tot snel allemaal.

Dikke dikke kuzzzzzzzzz

Barbara

xxx

Reacties

Reacties

Tina

1 woord: Respect!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!