barbaraaanhetreizen.reismee.nl

Ubud - nog een extra dagje blijven hi hi

Ha die ha,

Ubud .. zou eigenlijk morgen naar Sanur gaan, maar blijf nog een dagje langer in Ubud. Zo moeilijk om hier weg te gaan, haaaa. Oooh ja ga overigens niet naar Sanur, maar terug naar Kuta voor een paar dagen strand. Dezelfde guesthouse waar ik al was geweest en dan genieten van strand, want dat mis ik nu wel na 3 weken in het binnenland te zijn. Heb zin in strandwandelingen ... warme zeelucht en wind ... zwemmen in de zee ..

Maaaarrrr toch een dagje langer blijven in Ubud, was nog niet klaar, hi hi. Dagen zijn nog steeds zo heerlijk relaxed hier en van mijn wandelingen in de rustige rijstvelden, kan ik geen genoeg van krijgen, het blijft zo mooi. Het lijkt wel iets drukker te worden nu, hoogseizoen gaat starten zo. Minder echte backpackers, maar meer de toeristen, haaaaa, ander soort, haaaaa. Dus het komt allemaal goed uit. Ubud verlaten en dan strand voordat ik naar Singapore vlieg. Tijd voor zomer in Nederland, waar ik mij heel erg op verheug. Helen, ik hoop dat het waar is dat er een mooie zomer gaat komen in juli en augustus en daarna mag ook nog ... want warmte en zon komt nooit mijn neus uit .. zelfs na een half jaar reizen ... Ik ben gemaakt voor het warme klimaat!! Dus kom maar op met die mooie zomer in Nederland. Ga er helemaal van genieten.

Sandra, goed zo, vertel maar op je werk dat je heerlijk naar Bali gaat met mij. Geen projecten die je moet afmaken ... je verdient het ... Zodra ik thuis ben, plannen we gelijk de data en indienen die hap en de vlucht boeken. Helen .. jij bent ook al weer warm gedraaid voor Ubud ;-) Geweldig. Ooooh het is zo leuk hier. Gaan er een gezellige tijd van maken. Wil natuurlijk veel meer rondom Ubud gaan zien, ben zo lui als een varken hier. Alleen maar druk met klets klets .. uitgebreide lunch .. klets klets .. avondeten en wandelingen maken. Nu nog Nanda zo ver krijgen .. zou dat lukken?

Morgen verder genieten hier ... heb net nog even een afspraak gemaakt voor een massage en een bloemenbad bij de rijstvelden ... zoooo heerlijk. Heb mijn lichaam nog nooit zo veel verwend. Mijn voeten zelfs!!! Nageltjes helemaal mooi laten maken, kleurtje erop. Voetmassage ... alles is goddelijk en zo relaxing.

Keesje nog even wachten en dan zie ik je weer, kan ik je heerlijk weer knuffelen. Moet je wel zeggen dat ik in december weer een maandje weg ben. Sorry sorry!!! Je kunt dan niet naar Sandra toe ... ooohhhh .. Maar je bent dan wel gewoon in je eigen oude huis in Pernis ... Daarna ben ik een hele lange tijd thuis, moet tenslotte de schoolbanken weer in en dan kan ik niet lang reizen ... dus dan ben ik er helemaal voor jou!!!

Heb weer wat foto's op de site gezet, niet veel nieuwe foto's, maar de kleuren blijven zo prachtig .... Bali-pracht aan kleuren. Genietze.

Het gaat zo snel nu .. ik ben al de dagen aan het tellen ...

Nu nog even verder genieten hier ;-)

Dikke warme knuffel

xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!