barbaraaanhetreizen.reismee.nl

Kuta Bali

Haaaaaaa,

Heb 4 series op de site gezet met foto's:

Tentena

Reis Tentena naar Empana

Togean Islands

Gorontalo

Morgen ga ik naar Ubud toe, jippie, zin in! Vermaak mij overigens prima op Kuta. Ik kijk dwars door de toeristen heen en geniet van het mooie strand met hoge golven, spectaculair. Ik eet hamburgers sinds ik aan kom en ijsjes van Mac Donald. Best lekker!!! Lang geleden.

Ga zooo joggen op het strand, einde van de dag . niet meer zo warm. Hamburger eraf lopen, haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;-)

Tot Ubud

xxx

Reacties

Reacties

Madelon

Prachtige fotoos weer!!
Je kunt straks prachtige reisboeken maken!
Liefs Madelon

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!