barbaraaanhetreizen.reismee.nl

Tentena - noordkant Lake Poso

Hoi daar allemaal,

Ik heb weer foto's geplaatst:

Tana Toraja - omgeving wandelen en auto

Tana Toraja - markt met fruit/groenten en markt met de buffelo's en varkens

Pendolo - zuidkant Lake Poso

Was bezig met Tentena waar ik nu zit, maar dat ging fout . .internet .. whaahhh .. slow en stoomstoring enzo .. grrr .;-(

Deze volgen dus nog.

Morgen vertrek ik met bus naar Ampana, daar overnachten en de volgende morgen naar de Togean Islands toe met een bootje. Daar blijf ik zeker een week of misschien langer, 10 dagen. De bootjes gaan niet iedere dag, dus soms kom je het eilandje niet af ...

Ben een tijdje niet bereikbaar via internet en mobiel werkt niet.

Mam, ik had je een email gestuurd, maar kreeg hem terug?? Rot internet, hi hi. Heb hem ook naar Madelon gestuurd, dus zij heeft de info ook.

Voorlopig dus even geen contact, ben niet alleen, ga met Delphine en de canadezen. Dus gezellig en gaat goed komen.

Als ik weer op vaste land ben, mail ik.

Dikke knuffel

xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!