barbaraaanhetreizen.reismee.nl

Sulawesi Tana Toraja

Haaa die haaa,

Hier alles okee. Heb een heleboel foto's erop gezet:

Gili Air eiland bij Lombok

Boottrip van Lombok naar Flores en Rinca eilanden (Komodo National Park)

Makassar Sulawesi

Makassar Tana Toraja (ceremonie begrafenis en offering van dieren).

Verhalen komen nog .. voor het eerst sinds mijn reizen ... kon mijn hoofd alle indrukken en ervaringen niet echt aan, haaaaaaaaaaaaa. Voel me super .. maar er gebeurt zo veel in een korte tijd .. Vooral de begrafenis met het offeren van de dieren. Toen ik aan kwam hier, was er dezelfde dag een grote begrafenis van een high-class family. Deze zijn niet elke dag en dus was het mijn kans die dag om gewoon te gaan. Ik ben er erg onder de indruk van geweest ... het was pittig om het zien met al die dieren ... pff.

Maar heb weer zulke lieve mensen om mijn heen en we beleven allemaal dezelfde emoties hier. De cultuur en de natuur is zo apart en zo indrukwekkend. Wow!!!

LET OP DE FOTO'S VAN DE BEGRAFENIS ZIJN BEETJE SCHOKKEND. VOOR MIJ ZIJN DE FOTO'S HEEL ANDERS, OMDAT IK BIJ DE HELE CEREMONIE AANWEZIG BEN GEWEEST EN VEEL UITLEG HEB GEKREGEN OVER HET OFFEREN EN HOE ...

Ben nu zo gaar als een konijntje, dus even iets anders doen.

Veel kijkplezier naar de foto's en nogmaals er zitten bij de begrafenis een paar schokkende tussen, dan weet je dat!!!

Barrie heel happy, maar moet even alles verwerken, haaaaaaaaaaaaaa.

;-)

Knuffel

Reacties

Reacties

Helen

Barrie gewoon lekker happy zijn daar!! Weet wat een super gevoel dat is...GENIET!! :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!