barbaraaanhetreizen.reismee.nl

Bangkok -- Myanmar was zoooo mooi - heimwee ;-)

Hallo allemaal,

Ben weer in de bewoonde wereld, terug in Bangkok. Verhaal en foto's volgen nog. Phoeee wat was Myanmar geweldig .... heb heimwee ;-( Ben nog erg onder de indruk van alles en had deze keer geen zin om terug te gaan naar Bangkok, haa.

Internet was nogal lastig in Myanmar en ikkon niet op mijn reissite komen, hiiii. Bepaalde sites waren niet bereikbaar en met allerlei foefjes lukte het wel om in mijn hotmail te komen. Alleen vraag niet hoe ...

Een maand voorbij .. hoe ga ik dat vertellen ... op papier zetten, hiiii?? Ga mijn best doen. Heb heel veel foto's te bekijken en wissen, heb iets van 1600foto's daar gemaakt. Dus heb een klusje te doen, pffff.

Dussss tot later. Morgen krijg ik leuk bezoek, Helen komt naar Bangkok, dus ik ga haar zien!!! Kan zij mij heel veel info geven over Indonesie. Daar ga ik einde van deze maand naar toe ;-) Ga dus de laatste weken hier naar het zuiden van Thailand reizen en wat erg .. ik ga weer naar een eilandje toe. Ko Lipe. Tiswat, weer strand ... Zwaar leven hoor. Na het strand, visa regelen voor Indonesie en ga ik waarschijnlijk vliegen naar Sumatra en dan weer een heleboel doe-dingen doen: jungletochten, vulkanen beklimmen ... Nieuwe avonturen.

Ooooh jaik heb vandaag voor het eerst regendruppels gevoeldsinds ik aan het reizen ben ... dat is toch ongelovelijk .... de eerste regendruppels voor mij in maanden .... keihard heeft het geregend in Bangkok, haaaaaaa.

Barrie heeft het nog helemaal naar haar zin en heb ontzettend zin in Indonesie straks. Nieuw land, nieuwe indrukken ... nieuwe ontmoetingen. Laat mij maar reizen ... het mooiste wat er is ....Ik meen het!!! Wil nooit meer werken, maar ja ... dat is helaas niet mogelijk.

Toedeloe vanuit een regenachtig Bangkok.

Knuffel

Barbara

Reacties

Reacties

Joke

Ha die Bar!
Welkom in Bangkok, voor jou een thuishaven, voor ons heel ver weg.

Ben vreselijk benieuwd naar je verhalen en foto's!
Wanneer ga je je reisboek uitgeven?

Liefs en knuffel uit kikkerlandje.

Tina

Heeee.. goed om je weer te lezen! En fijn om te horen dat je het naar je zin hebt. Nix leuker dan een happy Barrie! ;) Hier is het eindelijk een paar dagen droog na een week regen, mag ook wel eens! Lijkt me idd wel raar om regen te voelen als je al maanden geen druppel hebt gezien..haha.. Nou, ik lees je hopelijk snel weer!

Kus,
Tina

Rémi

Hoi Barbara, het leek even of je van de aardbodem verdwenen was. Maar geen bericht is goed bericht.
Je hebt weer veel gezien en mooie mensen ontmoet (aan de foto's te zien). Nooit meer werken....hmm ik zou er heel snel aan kunnen wennen. Maar helaas, morgen weer naar kantoor. Tenzij we vanavond een groot bedrag winnen met de staatsloterij.
Groet en een kus, Rémi
En geniet verder van t niet hoeven werken.

Keesje

Oh lief baasje van me, ik ben buiten op avontuur geweest!

San zei al weken dat ik bijna mocht en toen vorige week het zonnetje scheen deed ze eindelijk de balkondeur voor me open! En toen zag ik ineens dat haar tuin eigenlijk geen tuin is zoals bij jou, maar een hoog balkon! Best eng hoor, ben de eerste dag alleen maar op het balkon aan het verkennen geweest!

Maar de volgende dag scheen weer de zon en deed San weer de balkondeur voor me open! En toen ging ik op avontuur! :-) Eerst naar het volgende balkon en toen steeds een stukje verder en omlaag! Zover dat San me niet meer zag. Ik heb een hele wandeling gemaakt hoor, er is hier veel te zien! Allemaal tuinen en balkons, net zo'n zware klim als jij doet op vakantie!

Volgens mij vond San het best eng dat ik op pad ging hoor, ze wist niet zeker of ik de weg terug wel zou vinden! Maar zo dom ben ik niet hoor, ik onthou echt de weg naar dat lekkere kroelkleedje, mijn snoepjes en kattenmelkjes wel :-) En ja hoor, uren later was San héél blij en trots op me dat ik weer terug was!

Omhoog klimmen en springen was trouwens best heel moeilijk! Dat durfde ik bijna niet! Maar ik heb het gehaald! Maar laatste dagen als ik even naar buiten mag, blijf ik toch maar lekker lui op het balkon! Scheelt me een zware klim!

Oh en die Martin die af en toe langskomt, nou van hem moest ik aan de lijn! Hij zei dat ik met mijn hangende buikje toch echt wel beetje te dik ben!? Nou ben ik natuurlijk ook een luie dondersteen, dus misschien heeft 'ie wel gelijk :-) Maar San en ik gaan er wat aan doen hoor! Als je terug komt, zit ik hopelijk strak in mijn velletje :-)

Veel kopjes van je lieve Keesje!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!