barbaraaanhetreizen.reismee.nl

Heel gezellig samen! Onze lichamen zijn wel enorm in de war, hi hi

Verslag midden in de nacht:

Super gezellig samen .... Onze lichamen zijn compleet in de war, ha ...

Sawadeeeeeeeeeeeee,

Helen en en ik hebben het helemaal gezellig samen! Na mijn eerste aankomstavond op dinsdag heb ik natuurlijk gegeten Ko San Road, op straat eten met een bakje op een stoepje en kijken naar al die backpackers. Op tijd naar bed die avond, want de volgende morgen, woensdag, landt helen en zijn we samen.

Oooh ja even een weetje .... Nu ik dit tik, liggen Helen en ik op bed en het is 01.50 uur in de nacht. Over 3 uur moeten we op om een fietstocht door bangkok te houden. We zijn op tijd naar bed gegaan en hebben alle twee heel even geslapen en mijn lichaam denkt dat ik al een hele nacht achter de rug heb. Dus ik dacht het is bijna ochtend .... We zijn klaarwakker en liggen aan de kokoskoekjes en luisteren muziek. De overgang is echt zoooo groot dit keer, van sneeuw naar bloedheet. We zien kerstbomen op straat en horen kerstliedjes in ons parkje aan het water, maar onze lichamen snappen er niets van. Voor mij is dit echt nieuw en ik lig lacherig op mijn bed met mijn laptop, klaarwakker. Ben dus maar vast dit verslag aan het voorbereiden, zodat ik het op de site kan gaan zetten. Ik laat het maar los, ik snap het allemaal niet, mijn lichaam niet, mijn geest niet en mijn bioritme niet ..... oftewel ... mijn lichaam is echt in de war. Gelukkig bij Helen ook!

Inmiddels hebben Helen en ik al onze favo plekjes gevonden, een eettentje vlak bij ons guesthouse waar je heel krap zit, maar het eten is super en heel goedkoop, een parkje aan het water om de drukte van Bangkok te kunnen ontvluchten, koffiebekers verkeerd die je in een supermarkt haalt en meeneemt, a la starbuck .... En hebben het gezellie samen.

De 1e dag samen met Helen in de buurt van ons guesthouse gebleven en heerlijk gelopen. Donderdag actief dagje naar Grand Palace en Wat Po. Helen en ik kwamen met onze grote sjaal om onze schouders er niet in en moesten een blouse aan. Nieuw! Jaren daarvoor werkte dat wel. Leken wel schoolmeisjes samen. Bangkok is druk, warm en na deze bezoeken snakken we naar dat heerlijke parkje, dus zijn we daar heerlijk gaan liggen in het gras, met op de achtergrond kerstliedjes ...

Nou .... Ik ga maar weer proberen te slapen ... zo fietsen en hebben dus niet geslapen ...

Okeeee daar ben ik weer, 2 uur geslapen en 5 uur een fietstocht gehad in Bangkok. Maar deze was echt geweldig!!!!! Dat is de manier om Bangkok te zien. De eigenaar is nederlands en ja natuurlijk was onze hele groep nederlanders. We zijn dwars door de stad gefiets, over markten, paadjes van een meter breed, door buiten- en binnenwijken, langs rijstvelden, langs akkers ... Te veel om op te noemen. En de wereld is klein, in mijn groep zat Eric Tapper van de Persgroep, hoe is dat mogelijk. Hij was de vorige ronde al bij de vertrekkers .... Dus De Persgroep kwam aan bod, hi hi ....

Nu helemaal voldoen in het park en heerlijk schoon. Wat wordt je vies in deze stad ... zwarte voeten, gezicht en oren ....

Vanavond Kerstavond .. we weten nog niet precies hoe we dit gaan vieren, maar gaan het gezellig maken.

Foto's morgen, want mijn hoofd werkt nog niet helemaal, haaaaaaa.

Knuffel van mij en ook Helen die samen lichtelijk ontregeld zijn, haaaaaaaaaaaaa.

Reacties

Reacties

Madelon

Fijne kertavond en dagen! Wij vieren het vanavond op z'n Oostenrijks en ook nog met sneeuw! Morgen mis je wel de goulash natuurlijk...maar genoeg buitenlands eten daar voor jou, dus geniet ervan!
Liefs en kerstknuffel, Madelon, Marcel en kids

Joke

Hier koud, Limburg, zware sneeuwval, dus echt winter!
Doe bijna alle boodschappen lopend omdat op het fietspad rare sneeuw hopen liggen.
En jullie in de hitte, niet voor te stellen.

Merlijn was ook een beetje ziek, wilde niet meer eten.
Naar de dierenarts een een antibioticakuur en nu gaat het al weer wat beter.

Ik wens jullie een hele gezellige kerst.
liefs en knuffel vanuit een nog steeds wit Alblasserdam.

martin j

Hier nu vroeg in de ochtend eerste kerstdag.
Gisteren nog gewerkt..lekker rustig..
Sneeuw scheppen om het voor de klanten een beetje toegankelijk te maken en zelf diverse malen vastgezeten met de auto..

Ik ben benieuwd naar de foto,s!!

Fijne kerst toegewenst,

BIG HUGH

Martin J

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!