barbaraaanhetreizen.reismee.nl

Dhaka Hotel Pacific .... andere koek

Hallo allemaal,

Daar zit ik dan, in mijn hotel .. ha ha .. in Dhaka. Grote overgang ... er zijn geen goedkope kamers vrij .. dus heb ik een kamer met 2 bedden en een TV, what the fuck!! Haaaa en een wc en baden warm water. Na 2 weken basic is dat wel weer super moet ik zeggen ;-)

Zit met een big smile en zo veel herinneringen ... het moet nog allemaal gaan zakken, geloof ik ...

Vanmorgen ontbijtje voor het huis ... met Rubina. Rubina, de dochter, gaat altijd om half 9 naar school met een riksja. Ik had haar uitgebreid geknuffeld en gedag gezegd en uitgezwaaid. Daar zat ze dan, met een ballon (heb haar 100 ballonnen gegeven van NL) op de riksja. Zwaaiend naar mij. Ik ging een douche nemen (oftewel emmer heet water ;-) en heerlijk gieten) en kom uit de douche vandaan. Staat Rubina voor mij. Ze was halverwege naar school uit de Riksja gesprongen en is naar huis terug gerend ... ze moest mij nog een keer gedag zeggen. Haaaaaaaaaaaaaaa. Ik vond het zoooo lief. Ze is dus niet naar school gegaan.

Om 11 uur heb ik dan met natuurlijk de nodige tranen gedag gezegd tegen de familie. Ook zij moesten heeeeel erg huilen. Daar ging ik dan met een privat auto terug naar Dhaka.

Ik geloof datwat ik ook ga doen hier in bangladesh,deze ervaring is niet meer te evenaren!!! Wat een prachtige weken op het platteland bij zullke lieve mensen met zo veel humor. De gedachte dat ik verder ga reizen in dit land .. maakte mij heel onrustig. Ik was van plan om naar Chittagong te gaan .. maar ik kanhet niet. De drukte van de stad .. het vervoer .. de mensen die om mij heen staan, geen seconde rust ... Dussssss heb ik spontaan besloten om langs GMG Airlines te gaan en heb een vlucht geboekt naar Thailand overmorgen!!! Ik moest eigenlijk de 14e febvliegen, maar weer hebben ze mijn ticket gratis omgeboekt, ze moesten erg lachen dat ik weer voorbij kwam.

Mark is ook hier in mijn hotel en vliegt overmorgen naar NL terug, hij heeft een baan gevonden en kan snel beginnen, dus hij gaat eerder terug naar huis. Vanavond en morgen dus volop gezelligheid met Mark.

Dan Thailand ... ik heb daar heel veel zin in!! Even gewoon opgaan in een land en niet alle aandacht naar mij ... op straat lopen zonder 30 mensen om mij heen ... en een heerlijk warm klimaat en warme avonden .... Geen idee wat ik ga doen, maar in Bankok komt dat vanzelf wel opborrelen. Ik blijf daar heel even om alles heerlijk te verwerken en dan nieuwe avonturen en landen ... Birma .. misschien Sri lanka of even naar het zuiden van Thailand ... No idea??

Een hele gelukkige Barbara

Jullie horen mij weer in Bangkok ... ik blijf namelijk vooral in mijn hotel en begeef mij niet of amper op straat, te druk, te goor, haaaaaaa.